MD Z ROKO V ROKI

<< < 1 2 3 4 5 ... 10 ... 15 ... 20 ... 24 > >>

NOVA POGOVORNA SKUPINA NA PRIMSKOVEM
30.11.2016
S koncem novembra so tudi v krajevni skupnosti Primskovo dobili svojo novo pogovorno skupino starejših za samopomoč.
Skupina se bo ob torkih dopoldan srečevala v prostorih župnišča na Primskovem.
Vodita jo naši prostovoljki: Slavi Marjančič ter Metka Čavlovič. Na prvem srečanju je skupina izbrala tudi svoje ime - poimenovali so se "Žitna polja".
Skupini želimo vse dobro - če pa bi se ji še kdo pridružil - toplo vabljen!

STROKOVNA EKSKURZIJA - Radovljica
13.10.2016

STROKOVNA EKSKURZIJA ZA PROSTOVOLJCE NAŠEGA DRUŠTVA:

Ko je že kazalo, da letos ne bo izleta za prostovoljce našega društva, se je le obrnilo drugače in na pot smo odšli v četrtek, 13. oktobra 2016 . Ob 10.00 je avtobus pobral kranjčane, v Naklem smo se pridružili še Naklanci in Tržičani in prostovoljci Preddvora, iz Jesenic pa so se pripeljale do Radovljice.

Avtobus nas je pripeljal do doma starejših »Dom dr. Janka Benedika« v Radovljici. Dom je zelo velik, ima pet nadstropij. Zelo lepo so ga obnovili, prav tako je urejena okolica. Že ob prihodu sem začutila toplino in dobro energijo. Prebivalci, ki so bili v avli so nas sprejeli zvedavo od kod smo in sijočih, radovednih oči .

Razgledali smo si dom v dveh skupinah. Seveda je dom zaseden, vendar so nas stanovalci, kjer smo si ogledali sobe, sprejeli z veseljem in radovednostjo, skratka »živo«. V dementnem oddelku je naša skupina zapela nekaj pesmi . Zelo nas je prevzelo, da so skupni prostori tako svetli, povsod se vidi okolica in prečudoviti hribi. Vrnile smo se v pritličje, kjer nas je pričakala direktorica in nekaj osebja. Povedala je o prenovi, bivanju in odgovorila na vsa zastavljena vprašanja. Tako so nas »počastili« tudi z zakusko, kot nismo pričakovali in nismo navajeni. Vse pohvale vsemu osebju in še posebej kuhinji.

Odpravili smo se v star del mesta in pred »Lectarjem« nas je pričakal g. Jože Andrejaš, ki nam je povedal o zgodovini hiše in sosednjih, ki so nekako povezane. Ogledali smo si lectarsko delavnico v njihovi kleti, kjer smo poslušali poved o zgodovini lectarskih izdelkov, pomenu lectarije v Evropi in tudi po svetu in kaj pomeni posamezen okras na lectarjevem srcu.

Zaključili smo v gornjih prostorih – v gostilni, kjer so nas lepo in okusno postregli. G. Jože pa nam je igral na orglice. Ker zunaj ni sijalo sonce in smo bili prijetno »utrujeni« smo izglasovali, da ne gremo na Bled.

Tako smo se zadovoljni vrnili domov.

Zapisala: Marija Jereb

STROKOVNO SREČANJE - SOOČANJE S STRESOM
11.10.2016

Strokovnega srečanja vseh voditeljev skupin in individualnih družabnikov v torek, 11. oktobra 2016 ob 13. uri v prostorih Doma Petra Uzarja Tržič. Prisotnih: 28.

Tema :             STRES – soočanje in načini ravnanja,

Predavateljica: Tatjana Prašnikar – Zveza društev za socialno gerontologijo Slovenije.

Predavanje je bilo pripravljeno iz treh delov:

1)      Stres je spremljevalec življenja v manjših odmerkih, saj stres in zvišan pritisk povzročita pri človeku, da se odloči bežati ali se postaviti v bran. Stres lahko poruši ravnovesje v telesu (bolezen, žalost, nelagodje zmedenost, jeza ...) Dolgotrajni stres pa povzroči bolezni kot: težave s srcem, ožiljem, želodcem, hudi glavoboli, bolečine... Lahko pa doživimo stres tudi ob veselih dogodkih dot rojstvu, poroki ...

2)      Po kratkem premoru, smo si izbrale vsaka sliko, ki naj predstavlja sprostitev. Kar po vrsti smo opisale sliko in kaj pomeni – kakšno sprostitev ima vsaka od nas. Najpogosteje je bil omenjen sprehod po naravi, opazovanje vode, morja, potoka, opazovanje oblakov, vzhod ali zahod sonca. Seveda zalo pogosto se sproščamo ob raznih ročnih spretnostih, glazbi, reševanju križank, ob dobri knjigi, na vrtu, rožah, športu in domačih ljubljenčkih.

3)      V tretjem delu smo se sprostile z vodeno meditacijo.

Zadovoljne smo dočakale konec zanimivega predavanja in z veseljem zaploskale naši Tatjani.

Razšle smo se ob 14.40

Zapisala: Marija Jereb

SKUPINA BODEČE NEŽE - ČETRTI ROJSTNI DAN
V četrtek, 6. oktobra je bilo na srečanju skupine "Bodeče neže" iz Stražišča slovesno.Praznovale so namreč 4. obletnico delovanja.
Obudile so spomin na sam začetek delovanja skupine pred štirimi leti, Zofka Kavčič je bila med prvimi in še sedaj redno hodi na skupino.
Slikar Dore je ob priložnosti narisal sliko na platnu z motivom bodeče neže, ki bo odslej krasila prostore, kjer se sestajajo.
Posladkale so se tudi s torto, ki jo je naredila naša voditeljica Zora :):)

DELAVNICA - MANDALE
23.09.2016

[VABILO NA BREZPLAČNO DELAVNICO]

Ali obstaja simbol, ki označuje vse v tem vesolju? Simbol, ki lahko predstavlja vsako religijo, vsako osebo, vsako bitje? Obstaja, in njegovo ime je mandala. Razkošen prikaz kroga, ki se razprostira okoli središča, je le površen opis, ki se skriva za besedo mandala. Zakaj ta simbol navdušuje ljudi in kakšne moči ima, bomo izvedeli, ko si bomo ogledali mandale in jih začeli tudi barvati...

Pridružite se nam na delavnici 28.9.2016 ob 16h v Medgeneracijski Center Kranj (bivši Blažun).
VABLJENI!

p.s. prijavite se na info@drustvo-zrokovroki.si oz. tel 051/425-351. S sabo prinesite barvice!

KROŽEK "ZGODOVINA RELIGIJ"
07.09.2016

Vabljeni, da se nam ponovno pridružite na našem krožku - "Zgodovina religij", pod vodstvom Mateje Prosen.
V tokratnem sklopu bomo imeli tu
di gostujoče predavatelje.

Krožek bo potekal ob sredah ob 16.00 uri, v prostorih društva »Z roko v roki«.
Objavljamo teme, ki se bodo obravnavale na naslednjih srečanjih:

14.9. JUDOVSTVO SKOZI ČAS (življenje, holokavst…) – gostujoči predavatelj : Aleš Nadai

21.9. ŽIVLJENJE V STAREM EGIPTU

28.9. EGIPTOVSKA VERSTVA IN SVETI KRAJI

5.10. KROŽEK ODPADE!

12.10. ATLANTIDA in PIRAMIDE – gostujoči predavatelj: Martin Butina

19.10. EGIPTOVSKA VERSTVA; RITUALI

26.10. REINKARNACIJA

Prosimo, da se prijavite do 13.9.2016 preko maila:

info@drustvo-zrokovroki.si ali po telefonu društva: 051 / 425 – 351

Udeležba za vse naše člane je brezplačna.

Se vidimo!

IZLET SKUPINE "BODEČE NEŽE"
01.09.2016

Zapi

Prvi september, nov začetek za šolarje, pa tudi za delo skupin medgeneracijskega društva Z roko v roki.

Bodeče neže smo druženje pričele tako, da smo se odpravile na izlet na Jezersko.

Bil je čudovit sončen dan, ko smo se v dveh avtih peljale na Jezersko.

Prvi postanek je bil pri deželnem kamnu, kjer je bila nekoč meja med Kranjsko in Koroško, na njem pa so izpisane razdalje do Kranja in do Celovca.

Jezersko je bilo namreč na Koroškem.

S simpatično gospodinjo z Jenkove domačije smo bile dogovorjene za ogled Jenkove kasarne. Gospa nas je pričakala v pražnji obleki v koroškem stilu in nam razkazala kasarno. To je velika stavba,  zgrajena pred več kot 500 leti. V njej so prenočevali trgovci in popotniki, ki so preko Jezerskega  potovali na Koroško.

Ime kasarna je dobila kasneje, verjetno takrat, ko so v njej prenočevali Napoleonovi vojaki.

Danes je v njej etnografski muzej z zbirko predmetov in opreme iz življenja naših prednikov. Ob 100-letnici Češke koče  so eno sobo preuredili za prikaz planinske zgodovine.

Zelo zanimivi so napisi in podpisi na stenah, datirajo pa v leto 1573.

Pot smo nadaljevale do Planšarskega jezera, kjer smo se okrepčale, spile kavico,  nekatere smo se odpravile na kratek sprehod okrog jezera, sledilo je obvezno fotografiranje, nato pa smo pri izviru jezerske slatine napolnile naše prazne steklenice s to zdravilno vodo. Voda blagodejno vpliva na srce in ožilje, zaradi velike vsebnosti magnezija pa je ni priporočljivo popiti več kot 2 dcl na dan, ker spodbuja prebavo.

Polne lepih vtisov in veselo razpoložene smo se odpeljale proti dolini in se ustavile še v Preddvoru, kjer smo si privoščile  zelo okusen tržiški sladoled s smetano.

Mmmm, je bil dober!

zapisala: Marija Jakopin

EVALVACIJA TABORA 2016
10.08.2016
Včeraj smo se skupaj z medgeneracijskim društvom "Jesenski cvet" srečali na evalvaciji letošnjega tabora. Pogovorili smo se o vseh dogodkih, organizaciji in možnih izboljšavah za v prihodnje. Na koncu smo ob skupnem kosilu še malo poklepetali.:)

MEDGENERACIJSKI TABOR RADENCI 2016
04.07.2016

Preživeli smo še en nepozaben teden na že tradicionalnem medgeneracijskem taboru v Radencih, na katerega smo se odpravili skupaj z društvom Jesenski cvet.
Tema letošnjega tabora je bila »Domišlija ne pozna meja« in res nam je ni zmanjkalo, še posebej ker smo se povezali predstavniki treh generacij.
Uživali smo v številnih aktivnostih, delavnicah, izletu z vlakcem, družabnih večerih s smehom, zabavo, modno revijo…
seveda pa je ostalo tudi dovolj časa za sprostitev in vodno zabavo. :)
Hvala vsem prostovoljcem in udeležencem za nepozabne skupne dni!

Galerija slik na spodnjih povezavah:

in na strani društva Jesenski cvet: